O2 wymieniona turbina już brzęczy, ciekawe kiedy walnie?

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zygi
    Classic
    • 2007
    • 14

    #26
    Chyba przejechałeś z milion kilometrów. Taki jesteś doświadczony..., szkoda że podobno jesteś facetem.

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #27
      Zamieszczone przez zygi
      Chyba przejechałeś z milion kilometrów
      Nie, przejechałem może z 100 tys więc nie wiele ale różnymi samochodami

      Zamieszczone przez zygi
      szkoda że podobno jesteś facetem.
      kolego jakoś inni nie wątpią w moją płeć ale nad Twoją się zastanawiam od dłuższego czasu :diabelski_usmiech

      Przepraszam Moderatorów za śmietnik.

      [ Dodano: Nie 02 Wrz, 07 23:01 ]
      zygi, i proponuję troche pokory :wink:
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • djczas
        RS
        • 2005
        • 9612

        #28
        zygi, Ziomal,
        6. Nie dopuszczalne jest "cffffaniakowanie". Czyli np. pisanie po jednym zdaniu, ktore ma sugerować jakąś tajemną wiedzę, ale nie niesie ze sobą żadnych konkretów.

        8. Zdajemy sobie sprawę z tego, że forum to nie chat (nie nabijamy postów, nie komentujemy wszystkiego bez potrzeby, nie lejemy wody, itd.)

        9. Nie piszemy postów, których jedynym celem jest sprowokowanie do kłótni, obrażenie kogoś, itd.
        reszta reguł jest pod tym linkiem jakby sie dało prosił bym jeśli można o przypomnienie sobie co tam jest napisane oraz o nie robienie dalszych wycieczek osobistych

        Komentarz

        • zygi
          Classic
          • 2007
          • 14

          #29
          Sorry ale ktoś pierwszy się dowalał. Temat skończony. Szukaj leszczy w innych tematach.

          Komentarz

          • Ziomal
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 5841
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #30
            djczas, dobrze Staszku , że zastopowałeś .

            zygi, zapraszam na pw jeśli zostało coś nie wyjaśnione.

            Jeszcze raz sorry Admini.
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #31
              Ależ "fachowców" ostatnio zawitało na nasze forum :shock: :lol:
              Jak czytam wypowiedzi niektórych to mi cycki opadają :P

              Na początek, nie wiem jak można nazwać odgłos turbiny jako brzęczenie :?: ale może autor po prostu miał co innego na myśli.
              Po cholerę rozgraniczać silniki doładowane i wolnossaki :?: Może mi to ktoś wyjaśnić bo czytając ten wątek mam wrażenie że wolnossaka można katować tuż po odpaleniu :lol:
              Każda minuta pracy jakiegokolwiek zimnego silnika po np.nocy jest cholernie nie zdrowa a jak chyba każdy wie, przepraszam > powinien wiedzieć > motor najwolniej się rozgrzewa na wolnych obrotach więc teorie o rozgrzewaniu możecie sobie w buty wsadzić.
              Następna sprawa smarowania.
              Czy wielmożni, wielcy eksperci mogą mi wytłumaczyć gdzie w ciągu kilku sekund od uruchomienia, nie dociera olej :?: :shock: Coraz to nowe herezje czytam m.in. to żeby poczekać na wolnych żeby olej wszędzie dotarł bzdura bzdura i jeszcze raz bzdura
              wedle tej teorii silniki powinny się co chwila zacierać
              Po uruchomieniu silnika należy ruszyć i jechać. Nie obciążając nadto motoru oraz utrzymywać jego pracę w umiarkowanych obrotach

              Po zakończonej jeździe zarówno doładowany jak i wolnossący silnik należy chwilę utrzymać na wolnych obrotach w celu "wystudzenia" różnych części a co za tym idzie zminimalizowanie naprężeń powstałych poprzez różne temperatury w różnych miejscach.

              Wygaszenie doładowanego silnika za obrotach rzędu 4000 za każdym razem może skończyć się wysraniem sprężarki z oczywistego powodu > brak smarowania po unieruchomieniu silnika. Jeśli byłoby to nie jasne to chodzi o bezwładność która pozwala wirnikowi turbiny kręcić się jeszcze chwilę bez dostarczonych spalin
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • deespe
                L&K
                S_OCP Member
                • 2007
                • 1468

                #32
                dobrygrzeswawa, :
                dobryGrześ nie wytrzymał... :twisted:
                :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

                Komentarz

                • DGW
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 2330

                  #33
                  niestosowne zachowanie

                  Zamieszczone przez Ziomal
                  im dłużej samochód pracuje na zimnym silniku tym bardziej zużywają się jego podzespoły , dlatego od razu po odpaleniu najlepiej jest ruszyć .
                  100% prawda i odpowiedź poniżej:

                  Zamieszczone przez zygi
                  Mądralo to siadaj po odpaleniu w swoja maszyne i grzej ile fabryka dała to turbinka sie szybko skonczy. Zreszta rozgrzanie motoru zalecil mechanik po wymianie turbiny. Twoje odpowiedzi sa nie na temat. Pewnie masz O1 a tam wiekszych problemow niema.
                  chyba się trochę kolego zapędziłeś i proponuje troszkę pokory bo choć Ziomal, to młody człowiek to w bardzo łagodny sposób wytknął Ci tylko Twój błąd a co za różnica O1 czy O2 to nie mam pojęcia

                  Możemy Ci jedynie współczuć że po raz kolejny zdechła Ci turbina ale jak może przeczytałeś wcześniej w tych silnikach to często spotykana usterka

                  [ Dodano: Nie 02 Wrz, 07 23:40 ]
                  Zamieszczone przez deespe
                  dobryGrześ nie wytrzymał... :twisted:
                  no wiesz ops: nie mogłem już czytać tych... postów :wink:
                  ale chyba się starzeje bo tak jakoś lightowo napisałem o tym pierd... niu :szeroki_usmiech
                  NFPNorth-West
                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                  WARSZTAT www.dsize.pl
                  ->
                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                  Komentarz

                  • deespe
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 1468

                    #34
                    Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                    bo tak jakoś lightowo napisałem o tym pierd... niu
                    hehe czyli jak byś dał w palnik to by im uszy zwiędły... ale masz racje.. takich herezji to już dawno nie słyszałem...
                    :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

                    Komentarz

                    • Purchawa
                      Admin
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 8007

                      #35
                      Hawtit!
                      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                      STOP ECO-TERRORISM!

                      Komentarz

                      Pracuję...